Klachtenreglement

Bundel zorg heeft als uitgangspunt en streven om zo goed mogelijke begeleiding te bieden. Om dit te realiseren beschikt Bundel zorg over gekwalificeerde en deskundige medewerkers. Dat neemt niet weg dat er situaties kunnen ontstaan waarover u als cliënt niet tevreden bent.
 
Wanneer dit het geval is, dan vragen wij u om uw klacht/ melding in eerste instantie aan de direct betrokken medewerker van Bundel zorg kenbaar te maken. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan kunt u uw klacht/ melding aan de directie van Bundel zorg voorleggen.
 
Bundel zorg is aangemeld bij het klachtenportaal ZORG. Dit is een onafhankelijke organisatie, specifiek gericht op zorgorganisaties, die desgewenst uw klacht in behandeling kunnen nemen. De werkwijze van klachtenportaal ZORG vindt u in deze link.

Informatie

Hieronder vindt u de algemene voorwaarden van Bundel Zorg.

Algemene Voorwaarden

Contact

Bundel zorg
Kanaaldijk N.O. 16
5701 SB Helmond
t 0492 - 389 577
m 06 - 3912 9397
e
KvK: 64119963
BTW: 855530261B01
IBAN: NL90RABO 0304596574